شرایط استرداد محصول

تحت یکی از شرایط زیر، خریدار می‌تواند درخواست مرجوع‌کردن محصول را داشته باشد:

  1. محصول دارای ضمانت 10 روز مهلت تست باشد و از تاریخ فاکتور خرید کمتر از 10 روز گذشته باشد.
  2. هر یک از تولیدات الکتروبیت که در 10 روز اول خرید، دچار ایراد مشمول گارانتی شده باشد.

مشاهده شرایط مشمول گارانتی

  • خریدار باید قبل از ارسال محصول، از طریق تلفن، واتس‌اپ یا تلگرام هماهنگی لازم را انجام دهد.
  • ارسال محصول به آدرس الکتروبیت (توسط پست یا تیپاکس) و اعلام کدرهگیری.
  • بعد از ارسال توسط مشتری و بررسی محصول توسط الکتروبیت، مبلغ حداکثر ظرف مدت 3 روز کاری طبق فاکتور خرید برای مشتری واریز خواهد شد. (اعلام شماره شبا به نام خریدار محصول الزامی است)
  • هزینه‌های ارسال (رفت و برگشت) بر عهده خریدار خواهد بود.
  •  اگر هنگام خرید، تخفیف بر روی فاکتور لحاظ شده باشد، کل مبلغ تخفیف از مبلغ مرجوعی به مشتری کسر خواهد شد.
  • کسر 1% کارمزد پرداخت (بجز پرداخت کارت به کارت).
  • کسر هزینه بسته‌بندی و خدمات ارسال.
  • زمان بازپرداخت برای سفارشات (پرداخت درب منزل) حداقل 10 روز کاری است.
  • چنانچه محصول دچار ایراد فنی غیرمشمول گارانتی شده باشد، استرداد امکان‌پذیر نخواهد بود.
  • در صورت وجود هرگونه شکستگی یا ایراد ظاهری روی محصول، استرداد امکان‌پذیر نخواهد بود.
  • مشتریانی که «استرداد بدون دلیل» داشته باشند، امکان خرید دیگری از الکتروبیت را نخواهند داشت.

(1)