آیا برای خرید، حتما باید در سایت عضو شوم؟
خیر، جهت خرید از فروشگاه نیاز به ثبتنام ندارید. هنگام ثبت نهایی سفارش، اطلاعات مورد نیاز (نام، شماره تماس، آدرس ارسال…) از شما دریافت میشود.
ثبتنام چه مزایایی برای من دارد؟
دسترسی به سفارشات قبلی، مشاهده وضعیت سفارشات، مشاهده کد رهگیری هر سفارش، دریافت اعتبار نقدی با هر خرید و یا ثبت نظر برای محصولات، ثبت سریعتر سفارش بدون نیاز به وارد کردن آدرس و مشخصات برای هر سفارش
چگونه در سایت ثبتنام کنم؟
تنها توسط یک ایمیل عضویت انجام شده و بلافاصله وارد حساب کاربری میشوید. در هر زمان که بخواهید میتوانید مشخصاتتان را ویرایش کنید. (ثبتنام)
چگونه از وضعیت سفارشم مطلع شوم؟
در هنگام ثبت سفارش، ایمیل خود را درج کنید تا وضعیت سفارش به شما اطلاعرسانی شود. همچنین میتوانید از قسمت (پیگیریسفارش) وضعیت سفارش خود را دنبال کنید.
در صورت ثبتنام, وضعیت تمام سفارشات شما در (حسابکاربری) قابل مشاهده است.
چرا با وجود ثبت ایمیل در هنگام سفارش، وضعیت سفارش را دریافت نمیکنم؟
ایمیلهای اسپم (Spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری Gmail گاهی Spam میشوند. همچنین بررسی کنید که آدرس ایمیل را به درستی وارد کرده باشید.
روز و ساعات کار فروشگاه الکتروبیت چگونه است؟
امکان استفاده و خرید از فروشگاه اینترنتی به صورت 24 ساعته در تمام روزهای هفته فراهم است.
پاسخگویی تلفن روزهای غیرتعطیل از ساعت 10:00 تا 20:00 میباشد.
پاسخگویی واتساپ و تلگرام همه روزه از ساعت 10:00 تا 21:00 می باشد.
پشتیبانی آنلاین همه روزه از ساعت 10:00 تا 21:00 میباشد.
در چه صورت میتوانم از خرید خود منصرف شوم و یا کالایی را به آن اضافه یا کم کنم؟
جهت اعلام تغییر در سفارش خود، لازم است قبل از ارسال سفارش با ما تماس بگیرید.
آیا میتوانم سفارش خود را تلفنی انجام دهم؟
بله میتوانید. با این حال پیشنهاد میشود برای تسریع در زمان و جلوگیری از اشتباه، خرید خود را اینترنتی انجام دهید.
برای انتخاب و خرید کالا از سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیمگیری به من کمک کند؟
بله، چنانچه با مطالعه توضیحات کامل محصول همچنان ابهامی دارید، میتوانید جهت خرید با ما تماس بگیرید.
لطفا از پرسیدن سوالهای نامربوط با کالاهای موجود در فروشگاه خودداری کنید.
مبلغ سفارشم را چگونه میتوانم پرداخت کنم؟
به صورت آنلاین به درگاه پرداخت اینترنتی متصل شده و پرداخت را انجام میدهید. این روش نیاز به رمز دوم فعال دارد.
واریز به حساب یا کارتبهکارت اگر امکان پرداخت آنلاین را ندارید، با هر روشی که مورد تائید شماست، مبلغ را به یکی از حسابهای ما واریز کنید (مشاهده شماره حسابها). لازم است پس از واریز مبلغ، از قسمت (اعلامپرداخت) اطلاعات پرداخت را ثبت کنید. سفارشهایی که تا پایان همان روز، پرداخت نشوند، لغو خواهند شد.
پرداخت در محل (درب منزل) در اکثر شهرهای ایران، امکان پرداخت وجه هنگام تحویل کالا وجود دارد (لیست شهرها). برای استفاده از این روش، لازم است نحوه ارسال را تیپاکس انتخاب کنید. (ممکن است بعضی شهرها در لیست ما از قلم افتاده باشند. اگر تیپاکس در شهر شما شعبه دارد ولی روش ارسال تیپاکس نمایش داده نمیشود، با ما تماس بگیرید)
وجه «ضمانت تحویل» در روش پرداخت درب منزل چیست؟
چنانچه مشتری بسته ارسال شده را به هر دلیلی از تیپاکس تحویل نگیرد، بسته برای فرستنده برگشت میخورد و بابت کرایه رفت و برگشت مبلغ 60,000 تومان باید به تیپاکس پرداخت شود. بنابراین در صورتی که میخواهید از روش پرداخت درب منزل استفاده کنید، باید این مبلغ را به عنوان تضمین به حساب ما واریز کنید تا در صورت عدم تحویل بسته، به تیپاکس پرداخت شود.
توجه داشته باشید در صورتی که بسته را تحویل بگیرید، هیچ هزینه اضافهای را پرداخت نخواهید کرد. 60,000 تومان از مبلغ فاکتور شما کسر میشود و شما فقط الباقی فاکتور را به مامور تیپاکس پرداخت خواهید کرد.
حتما باید کارت بانک خاصی را داشته باشم تا مبلغ را به صورت اینترنتی پرداخت کنم؟
خیر، با تمامی کارتهای عضو شتاب، میتوانید مبلغ را واریز کنید. حتما باید رمز دوم کارت فعال باشد.
ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما جای نگرانی نیست. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرت را رفع کرده و مبلغ را بهصورت خودکار ظرف کمتر از 2 ساعت به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا اصلاح شود.
آیا خرید بهصورت پرداخت در محل دارید؟
روش پرداخت در محل (درب منزل) در اکثر شهرهای ایران توسط تیپاکس فراهم است. (لیست شهرها)
چه موقع به سفارشات ترتیب اثر داده خواهد شد؟
در روزهای غیرتعطیل، سفارشهایی که تا قبل از ساعت 12:00 تکمیل و پرداخت شده باشند، همان روز ارسال خواهند شد. در غیر این صورت، در اولین روز کاری بعد مراحل بستهبندی و ارسال انجام میشود.
سفارشات هر روز بین ساعت 12 الی 14 به باربری مربوطه (پست، تیپاکس، ترمینال) تحویل داده میشوند. پس از ارسال، کد رهگیری مرسوله از طریق صفحه پیگیری سفارش قابل مشاهده است.
ارسال کالاهای سفارش داده شده چگونه است؟
بعد از انتخاب استان و شهر مقصد، روشهای ارسال نمایش داده میشوند.
پست هزینه مناسب. ارسال به تمام نقاط ایران. زمان تحویل: 3 تا 9 روز کاری.
تیپاکس هزینه متوسط. ارسال به اکثر نقاط ایران. زمان تحویل: 1 تا 4 روز کاری.
اتوبوس سریعترین روش ارسال به اکثر شهرهای ایران. هزینه متوسط. امکان ارسال در روزهای تعطیل. زمان تحویل: 1 تا 2 روز.
اسنپ ارسال سریع در البرز و تهران. هزینه بالا. امکان ارسال در روزهای تعطیل. زمان تحویل: 1 تا 4 ساعت.
هزینه ارسال کالاها چقدر است؟
هزینه ارسال توسط پست هنگام ثبت سفارش، با توجه به وزن مرسوله و مقصد، محاسبه و نمایش داده میشود. (حداقل 18,000 تومان)
هزینه ارسال توسط تیپاکس به صورت پسکرایه و با توجه به حجم و وزن مرسوله متغیر است. (حداقل 30,000 تومان)
هزینه ارسال توسط اتوبوس به صورت پسکرایه و با توجه به حجم و وزن مرسوله متغیر است. (حداقل 35,000 تومان)
هزینه ارسال توسط اسنپ به صورت پسکرایه و با توجه به حجم مرسوله و مسافت متغیر است. (کرج حداقل 15,000 تومان ، تهران حداقل 50,000 تومان)
آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟
خیر. فروش فقط بصورت اینترنتی است و امکان مراجعه حضوری وجود ندارد. صرفا ارسال بسته از طریق پست و تیپاکس به آدرس موجود در سایت، امکانپذیر است.
آیا قیمتها برای همکاران متفاوت است؟
بله، قیمتهای ارائه شده در فروشگاه مربوط به تکفروشی میباشند. چنانچه قصد خرید تعداد بالا دارید، با فروشگاه تماس بگیرید تا فاکتور همکاری برای شما صادر شود. همچنین در صورت خرید بیش از 5 عدد از محصولات تولیدی الکتروبیت، بصورت خودکار در سبد خرید شما تخفیف اعمال میشود.
ﺗﻤﺎمی ﻛﺎﻻﻫﺎ و ﺧﺪﻣﺎت اﻳﻦ ﻓﺮوﺷﮕﺎه دارای ﻣﺠﻮزﻫﺎی ﻻزم از ﻣﺮاﺟﻊ ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ میباﺷﻨﺪ و ﻓﻌﺎﻟﻴﺖﻫﺎی اﻳﻦ ﺳﺎﻳﺖ ﺗﺎﺑﻊ ﻗﻮاﻧﻴﻦ و ﻣﻘﺮرات ﺟﻤﻬﻮری اﺳﻼمی اﻳﺮان اﺳﺖ.