راهنمای پرداخت درب منزل

یکی از دغدغه‌های خرید اینترنتی، عدم شناخت و اطمینان به فروشگاه است. بهترین روش برای حل این مشکل، فراهم نمودن امکان «پرداخت درب منزل» است.

مهم‌ترین مشکل این روش برای فروشنده این است که بسته ارسالی توسط خریدار تحویل گرفته نشود. در این حالت شرکت باربری بسته را برای فرستنده برگشت زده و کرایه رفت و برگشت را از فروشنده دریافت می‌کند. برای حل این مشکل لازم است خریدار با یک پیش‌پرداخت اندک، تحویل گرفتن بسته را تضمین کند.

 

شرایط عمومی استفاده از روش پرداخت درب منزل
  • مبلغ سفارش بیشتر از 160,000 تومان باشد.
  • تیپاکس در شهر مقصد شعبه داشته باشد.
  • روش ارسال سفارش، تیپاکس انتخاب شود.

 

مراحل ثبت سفارش
  • بعد از افزودن محصولات به سبد خرید، به صفحه «ثبت نهایی سفارش» بروید.
  • ابتدا «استان» و سپس «شهر» مقصد را از لیست انتخاب کنید.
  • روش ارسال را «تیپاکس» انتخاب کنید.
  • روش پرداخت را «پرداخت درب منزل» انتخاب کنید.
  • اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کنید و «ثبت سفارش» را بزنید.
  • مبلغ «ضمانت تحویل مرسوله» را واریز کنید و اطلاعات پرداخت را ثبت کنید.

 

نکات مهم
  • تا زمانی که استان و شهر را انتخاب نکرده باشید، روش‌های ارسال نمایش داده نمی‌شوند.
  • اگر روش ارسال تیپاکس برای شهر مقصد موجود نباشد، پرداخت درب منزل هم امکان‌پذیر نخواهد بود.
  • در صورت تمایل می‌توانید نزدیک‌ترین شهر دارای شعبه تیپاکس را انتخاب کنید و برای دریافت بسته بصورت حضوری به شعبه تیپاکس مراجعه کنید.
  • مبلغ ضمانت تحویل 60,000 تومان است که از مبلغ نهایی سفارش کسر می‌شود و در صورت تحویل گرفتن بسته، هزینه اضافه‌ای پرداخت نخواهید کرد.
  • در صورت عدم تحویل بسته، این مبلغ به تیپاکس پرداخت می‌شود و قابل مرجوع نیست.

جهت دریافت راهنمایی با ما تماس بگیرید: اطلاعات تماس با ما

پیشنهاد می‌کنیم این مطالب را نیز ببینید: روش‌های ارسال و پرداختمراحل ثبت سفارش

(0)