یکی از دغدغههای خرید اینترنتی، عدم شناخت و اطمینان به فروشگاه است. بهترین روش برای رفع آن، فراهم نمودن امکان «پرداخت درب منزل» است.
شرایط لازم
- مبلغ سفارش کمتر از 10,000,000 تومان باشد.
- تیپاکس در شهر مقصد شعبه داشته باشد.
- روش ارسال سفارش، تیپاکس انتخاب شود.
در این روش اگر بسته ارسالی توسط خریدار تحویل گرفته نشود. شرکت باربری بسته را برای فرستنده برگشت زده و کرایه رفت و برگشت را از فروشنده دریافت میکند. برای حل این مشکل، لازم است خریدار با یک پیشپرداخت اندک، تحویل گرفتن بسته را تضمین کند.
مراحل ثبت سفارش
- بعد از افزودن محصولات به سبد خرید، به صفحه «ثبت نهایی سفارش» بروید.
- ابتدا «استان» و سپس «شهر» مقصد را از لیست انتخاب کنید.
- روش ارسال را «تیپاکس» انتخاب کنید.
- روش پرداخت را «پرداخت درب منزل» انتخاب کنید.
- اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کنید و «ثبت سفارش» را بزنید.
- مبلغ «ضمانت تحویل مرسوله» را واریز کنید.
نکات مهم
- تا زمانی که استان و شهر را انتخاب نکرده باشید، روشهای ارسال نمایش داده نمیشوند.
- اگر روش ارسال تیپاکس برای شهر مقصد موجود نباشد، پرداخت درب منزل هم امکانپذیر نخواهد بود.
- در صورت تمایل میتوانید نزدیکترین شهر دارای شعبه تیپاکس را انتخاب کنید و برای دریافت بسته بصورت حضوری به شعبه تیپاکس مراجعه کنید.
- مبلغ ضمانت تحویل، با توجه به وزن و ارزش سفارش تعیین میشود و حداقل 100,000 تومان است که از مبلغ نهایی سفارش کسر میشود. در صورت تحویل گرفتن بسته، هزینه اضافهای پرداخت نخواهید کرد.
- در صورت عدم تحویل بسته، این مبلغ به تیپاکس پرداخت میشود و قابل مرجوع نیست.
جهت دریافت راهنمایی با ما تماس بگیرید: اطلاعات تماس با ما
پیشنهاد میکنیم این مطالب را نیز ببینید: روشهای ارسال و پرداختمراحل ثبت سفارش